سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشی که بدان عمل نمی شود، مانند گنجی است که از آن خرج نمی شود . صاحبش در گردآوریش خود را به رنج می اندازد و به بهره اش نمی رسد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله] 
»» سلام بر حسین

باز بر بام همه حقیقت و مظلومیت ها ، بر بام همه سرخی ها و ایثارها این حسین (ع) است که همچون نگینی بر برگ برگ تقویم همة اعصار می درخشد و بر دلهای همه کسانی که از شعور و احساس برخوردارند سایه می افکند و این هستی با همه ذراتش است که بر شفافیت مظلومیتی عظیم می گرید . آری این حسین (ع) است ، که به قدِّ قامتِ زمان ، ‌‌از شروع ، تا انتها که به قیامت متصل می شود و هم اوست که آتش عشق به خدا و رستگاری را در دلها شعله ور میکند .حسین (ع) کسی است که در محدوده زمانی نمی گنجد ، او بزرگ مرد مکتب عشق و معرفت و نهایت ایثار و از جان گذشتگی در برابر معبود است .او آکنده از استواری برای هدفی است که به خاطر رسیدن به آن تا پای جان سپردن بهترین عزیزانش صبر می کند و مظلومیت او تا آخرین زمان گردش ماه و زمین تمام هستی را به لرزه در می آورد و افتخاری غرور انگیز به مکتب خونینش می بخشد . او که بلندای نامش در گسترة زمین نمی گنجد ، چرا که او « تمام افتخار بشریت است» وجود ایثارگر او و یاران با وفایش است ، که بر هر عاشق وارسته ای درس استقامت و از جان گذشتگی می دهد .
مگر نه این است که تمام شهدا به او اقتدا کردند و همه لحظه شهادت آرزوی دیدار او را داشتند . این ، اوست که به قدوم ما قدرت ماندن در خط راستی و حقیقت می دهد چرا که عاقبت این ماندن شیرینی رضای این ماندن شیرینی رضای او و خدای او را در بر دارد . حسین دیری است که برای شفاعت و عرض حاجت نامی پرآوازه بردلهای عاشقان کوی دوست دارد چرا که او اول معلم طریق شهادت است . اینجاست که در هر قیام و در هر دفاعی بعد از عاشورا نام او آرامش بخش دلهای تب دار می شود و در دفاع مقدس خودمان که دیری از آن نمی گذرد و خوب گوش کنی هنوز هم ادامه دارد هر جا قدرت و اعتماد به نفس می طلبیدی با نام حسین (ع) قوت می گرفت . رمز پیروزی ما عزتی است که او و فرزند برومندش امام خمینی (ره) به ما بخشید انقلاب ما و دفاع ما به اقتدای بر مولا علی (ع) و به آشنایی با مکتب خونین حسین (ع) قوت و به پیروزی انجامید و ما امروز مفتخر و معزز به بزرگی نام او و رهروان خونین بالش هستیم که برای همیشه تاریخ ما و ایرانمان را مدیون خون خود کردند .

سلام بر حسین و بر پاره پاره تن هایی که به عشق او از کربلای حسینی تا کربلای خمینی در نهایت ایثار جان باختند .



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حجت ر ( جمعه 88/12/7 :: ساعت 9:17 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

حجاب
عرفان
مناجات
حجاب
خدا
مشکلات سکوی صعود ماهستند
همین الان لیوان هاتون رو زمین بذارید
کوهنورد و خدا
سنگ مزار پدرم دست کودک فلسطینی است!
پیامک سال نو
امام مهدی (ع)، مظهر کمال
هویت در عصر اینترنت
سلام بر حسین
 

>> بازدید امروز: 21
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 9968
» درباره من «

وصال

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

» صفحات اختصاصی «

» لوگوی لینک دوستان «


» وضعیت من در یاهو «
یــــاهـو
» طراح قالب «